car.advisor Home
dealer-detail.dealer-logo

Porsche Istra

4.8
97%

Industrijska 2b

52100 Pula


Volkswagen

Prodaja

Servis

Audi

Servis

SEAT

Servis

ŠKODA

Prodaja

Servis

Volkswagen Gospodarska vozila

Prodaja

Servis

Das WeltAuto

Das WeltAuto

Ocjene

 

(750)

 

(50)

 

(5)

 

(7)

 

(12)

4
Volkswagen

Vrlo dobar

ljubazni, komunikativni i profesionalni zaposlenici

Service

VIŠNJA S.
7/9/2025
5
Volkswagen

Pet +

Tekst općenito zadovoljstvo (verificirano): Profesionalnost, usluga, ljubaznost osoblja

Service

ŽELJKO Č.
7/9/2025
5
Volkswagen

Moja ocijena je 5

Tekst općenito zadovoljstvo (verificirano): Korektni i brzi!

Reparatur

VILSON G.
7/9/2025
5
Volkswagen

Redovan servis auta

Obavljen redovan servis auta Usluga odlicna Svi su ljubazni

Service

MAJA Š.
7/9/2025
5
ŠKODA

Vrlo dobro

Tekst općenito zadovoljstvo (verificirano): Primljen sam u točno zakazanom terminu i trajanje servisa je bilo točno onoliko koliko mi je i najavljeno, pače, čak je obavljeno i u nešto kraćem vremenu. Tekst ŠKODA SERVIS QZ Prijedlozi za poboljšanje: Obzirom da sam iz Rovinja a da se servisna mjera u trajanju od 3 sata obavio u Puli i to u industrijskoj zoni, jako bih volio da mi je ponuđeno da me se odveze na neko željeno obližnje mjesto gdje bih proveo vrijeme dok čekam na preuzimanje vozila.

Rückrufaktion

MARINO R.
7/9/2025
5
Volkswagen

Odlično

Vrlo sam zadovoljan uslugom i brzinom isporuke.

Fahrzeugkauf

DRAŽEN P.
7/9/2025
5
Audi

Top servis

Na kompletnu uslugu , od prijema, radova, termina i isporuke

Service

Reparatur Karosserie/Lack

ANDREA K.
7/9/2025
5
Volkswagen

Tiguan 2.0 TDI Highline

Tekst općenito zadovoljstvo (verificirano): Cijenim ljubaznost i dostupnost servisnog savjetnika u odgovaranju na sva moja pitanja, kao i visoku razinu profesionalnosti koja doprinosi ugodnom iskustvu.

Service

ALEKS I.
7/9/2025
1
Volkswagen

Bez odgovora

Tekst Organizacija: Loša komunikacija sa strane vaših djelatnika. Tekst Briga o kupcu: Los odnos prema kljentima Tekst Kvaliteta popravka: Popravak auta je odrađen al samo ono sta se navelo sa strane procjenitelja vise da je djelatnik porchea radio za procjenitelja a ne mene kao oštećenu komunikacija sa njim nula bodova.

Unfall

MAGDALENA B.
7/9/2025
1
ŠKODA

Limarija i lakirnica

Tekst općenito zadovoljstvo (verificirano): Vozilo je ostalo na popravku duže nefo je bio propisan rok prema radnom nalogu. Bez automobila bili smo 12 radnih dana (a rečeno nam je da će radovi biti privedeni kraju 8-10 radnih dana). Nitko nas nije na vrijeme konktaktirao da nas obavijesti kako su potrebni dodatni radni sati na vozilu, što se očekuje i što mora biti pravilo odnosa sa strankom. Gdin Osman Osmanović je nije poslao dogovorenu ponudu o dodatnim kromiranim letvicama, u komunikaciji je mogao biti efikasniji i ažurniji. Nitko me nije obavijestio da je moje vozilo gotovo sve dok se ja za to nisam interesirala. Po razgovoru s gdinom. Osmanovićom saznajem da je automobil gotov ali da zbog administracije NE ZNA (!?) kad će biti moguće preuzeto automobil te prebacuje lopticu odgovornosti na osiguravajuću kuću. Što meni kao stranki odaje dojam da bih bez automobila (koji je gotov) mogla biti sve dok se osiguranje ne oglasi (a to je nepoznati vremenski okvir). Po preuzimanju automobila dobivam vrlo šture (nedorečene) informacije što se na automobilu mijenjalo i dorađivalo, odnosno na uljudan upit da prođemo kroz to što su radili - dobivam odgovor da sve piše na papiru. Obzirom da nisam stručna osoba ni ne moram znati gdje su smješteni određeni auto djelovi, ali smatram da nakon troška od +4000 eura zalužujem da me se provede i objasni mi se što se točno U DETALJE radilo na automobilu. Nadalje, automobil je izvana iznimnu površno opran na što mi je odgovoreno da su oni dužni detaljno prati samo dio koji rade (?!). Tekst Kvaliteta popravka: Prilikom preuzimanja automobila primjećujem ogrebotinu/umrljanje karoserijskom bojom na stražnjem blatobranu. Nezainteresiranost i odmahivanje rukom kao da je riječ o totalno bezazlenoj stvar... Možda bi i bila bezazlena da su mi lijepo objasnili i da ovdje nije riječ o potpuno novom automobilu. Voditelj lakirnice govori kako je sad kraj radnog vremena i da mogu doći drugi dan UKOLIKO zaključe da ta evidentna promjena nije postojala prije ??! O čemu mi tu pričamo? Pa riječ je o NOVOM automobilu i sasvim sigurno toga nije bilo. Od tako ozbiljnog servisnog centra s uljudnom i nadasve besprijekornom politikom odnosa prema strankama (takav sam dojam stekla do danas) - do izuzetno inertnog, nezainteresiranog i pomalo šarlatanskog pristupa. Veoma razočaravajuće. Čistoća vozila: Vozilo je bilo vrlo površno proprano, a ne oprano. No dobila sam odgovor da nije njihov posao da "poliraju" auto već da izglancaju samo dio koji karoserijski obrađju. Smatram tu izjavu sramotnom. Unutrašnjost auomobila je također prljava, a automobil je bio predan u skoro besprijekornom stanju (riječ je o novom vozilu). Tekst ŠKODA SERVIS QZ Prijedlozi za poboljšanje: Detaljno proučite napisano u svrhu konstruktivnog napretka i odnosa prema strankama. Na servisnom dijelu Porsche centra imam samo riječi hvale. Djelatnici su profesionalni, ažurni, britki, koncizni, sprerni i fleksibilni. A što se odjela lakirnice i karoserije tiče moje je mišljenje i iskustvo izneseno u ovoj anketi i ne bih se libila svoje iskustvo prenijeti i dalje.

Reparatur Karosserie/Lack

ANDREA M.
7/8/2025
5
Audi

Zadovoljan

Zadovoljan uslugom i odnosom prema klijentu

Unfall

DAVID P.
7/7/2025
5
CUPRA

Normalno

Auto radi, ja sam zadovoljan, ali želio bih novo auto.

§57a-Begutachtung (Pickerl)

Reparatur

ILYA Z.
7/7/2025