Sugestija klijentima servisa kako nebi imali loša iskustva kao što sam ih imao ja
Loš odnos djelatnika prema klijentima, te kao što sam već naveo situacija sa amortizerima vozila koje je u garanciji, ostavim auto da se otkloni kvar tj zamijene prednji amortizeri jer vozilo zbog toga nije prošlo tehnički pregled, nakon navodne zamjene amortizera stanje na ponovnom tehničkom nepromijenjeno, što znaći da isti unatoc rijecima djelatnika servisa nisu promijenjeni.
Tekst Kvaliteta popravka: Veliko nezadovoljstvo uslugom. Prvo ostavim auto zbog tehničke neispravnosti prednjih amortizera (pad na tehničkom pregledu - vozilo u garanciji), da bi djelatnik servisa rekao nakon nekoliko dana da su amortizeri zamijenjeni, odlazak na ponovni tehnički rezultati identični kao što su i bili prije navodne zamjene amortizera, drugo ostavim auto na redovitom servisu uz napomenu da me se kontaktira kad auto bude gotov, iduci dan ja moram nazvat i Štasni da bi saznao dali je auto gotov. Jako loš odnos prema klijentima.
Tekst ŠKODA SERVIS QZ Prijedlozi za poboljšanje: Poraditi na odnosu djelatnika prema klijentima, poraditi na tome da se kvarovi pogotovo oni koji su u garanciji stvarno i odrade na vozilu, a ne samo da se upiše u radni nalog da je isti odrađen a zapravo nije, poraditi na tome da se nama kao vlasnicima vozila prilikom bilo kakvog servisa/popravka objasni što se radilo na NAŠIM vozilima, poraditi na tome da se vlasnike vozila po završetku radova na vozilu pod obavezno na neki način kontaktira da je vozilo gotovo i spremno za preuzimanje.