Home
DE / EN

Natrag

Porsche Rijeka

Porsche Rijeka

4.7

94%

1259 Ocjene

Škurinjska cesta 2b

51000 Rijeka


Volkswagen

Prodaja

Servis

Audi

Prodaja

Servis

SEAT

Prodaja

Servis

ŠKODA

Prodaja

Servis

Volkswagen Gospodarska vozila

Prodaja

Servis

CUPRA

Prodaja

Das WeltAuto

Das WeltAuto

Ocjene

5 zvjezdica

 

(1073)

4 zvjezdice

 

(93)

3 zvjezdice

 

(35)

2 zvjezdice

 

(16)

1 zvjezdica

 

(42)

Zadovoljstvo

4.71

Briga o kupcu

4.82

Organizacija

4.71

Stručnost

4.89

Zadovoljstvo vozilom

4.78

Financiranje

4.89

Ostali pokazatelji

5
CUPRA

Izvrsno

Naglasci kod iskustva kupnje: Kompletan proces kupnje i isporuke vozila bio je natprosječno ugodan i profesionalan.

Fahrzeugkauf

Tvrtka 4.
11/20/2024
5
Audi

Odlican servis

Općenito zadovoljstvo partnerom (verificirane ocjene): Profesionalnost i dobra usluga

Tvrtka D.
11/20/2024
5
ŠKODA

Preporučam

Općenito zadovoljstvo partnerom (verificirane ocjene): Uslužnost na prijemu vozila

Service

RUDE S.
11/20/2024
2
SEAT

kupac

Općenito zadovoljstvo partnerom (verificirane ocjene): Iako postoji 5 šaltera na kojima bi trebao biti omugućen prijem strananka, ujutro najčešće rade maksimalno 2. Preuzimanje vozila je vrlo sporo i na red se čeka predugo. Iako znaš kilometražu automobila, čovjek na šaltru uredno odlazi u auto da bi je očitao. Procedura traje predugo, zaposlenici kao da su na sedativima.

Service

Rückrufaktion

KRISTINA C.
11/20/2024
5
Volkswagen

Profesionalna i brza usluga

Service

NEVENKA I.
11/20/2024
5
Audi

Audi a3

Općenito zadovoljstvo partnerom (verificirane ocjene): Jako smo zadovoljni od pristupa od Gosp. Goran Pleše od razgovora do same realizacije ,pun pogodak za cijelu uslugu.

Fahrzeugkauf

ANA S.
11/20/2024
5
CUPRA

Cupra Ateca

Fahrzeugkauf

Tvrtka T.
11/20/2024
5
Volkswagen

Tiguan

Općenito zadovoljstvo partnerom (verificirane ocjene): Na usluznusti i savjetima djelatnika na prijemu u servis,te odrađenom detekcijom kvara i popravkom

Reparatur

NEVEN F.
11/20/2024
5
Volkswagen

Zadovoljna

Općenito zadovoljstvo partnerom (verificirane ocjene): Zadovoljna sve profesionalno i ljubazno osobljesve 5.

Reparatur an Karosserie und Lack

SNEŽANA Ć.
11/20/2024
4
Audi

Vrlo dobar 5

Općenito zadovoljstvo partnerom (verificirane ocjene): Jer niste za cistu peticu

Service

JOSIP G.
11/20/2024
3
SEAT

A ono

Općenito zadovoljstvo partnerom (verificirane ocjene): Pakne na prednjim kočnicama nisu zamijenjene iako sam naglasio da bi ih trebalo zamijeniti

Service

JOSIP L.
11/18/2024
2
Volkswagen

Što se tiče svih ljudi iz prodaje s kojima sam bio u kontaktu vrlo su korektni i profesionalni a primjedba se odnosi na servis. Samo zbog ljudi iz prodaje ocjena je prolazna, jer g. Niessner bez sumnje zaslužuje jedinicu u pogledu ophopđenja prema strankama, barem je moje iskustvo bilo takvo.

Ukratko. Dana 11.11. u 9.30 bio sam naručen za servis. Prema pozivu uredno sam se pojavio u zakazano vrijeme. Prigodom primopredaje gosp. Niessner rekao mi je da ću auto moći preuzeti u 13.30 istoga dana. Kada sam zvao oko 15.00 shvatio sam da neće biti ništa od preuzimanja automobila toga dana, što me je iznenadilo, jer čovjek me je pitao broj telefona pa bi valjda bilo profesionalno da mi je u 13. i 30 ili ranije javio da npr. zbog gužve i hitnih intervencija ili sl. ipak neću moći preuzeti auto istoga dana pa bih drugačije isplanirao ostatak toga dana a i sutrašnji dan. Sutradan, dana 12. 11. pri preuzimanju automobila očekivao sam, najprije formalnu ispriku, a zatim i neko temeljno objašnjenje što je na mojem vozilu izvršeno. Sačekalo me samo dulje čekanje, Budući da zbog bolesti ne mogu dulje stajati na nogama, sjeo sam na raspoloživi stolac pokraj ulaza, dok je g. Niessner radio s drugom strankom, povremeno napuštajući šalter. Tako sam propustio svoj red i sačekao, ovoga puta na nogama, da čovjek riješi još jednu u međuvremenu pridošlu stranku. Ovoga puta za svaki sam slučaj čekao stojeći u redu pokraj šaltera, shvativši da sam za g. Niessnera nevidljiv. No čovjek me je opet izignorirao u svojim odlascima i dolascima. U šali sam tada komentirao jednom ljubaznom gospodinu na susjednom šalteru prodaje dijelova, nešto u smislu - ovakvo postupanje čovjeka sili da mu idući izbor automobila bude Honda a ne VW. Kada sam napokon uspio ostvariti kontakt s užurbanim gospodinom Niessnerom očekivao sam ispriku zbog kašnjenja u primopredaji auta a i zbog čekanja, no sve je to izostalo. Počeo sam na šalteru čitati radni nalog no dobio sam samo nervozan požurujući odgovor da "ću sve to dobiti napismeno", pitao sam, kako, da li e-mailom?, jer zbilja ne znam servisni protokol tvrtke, odgovor je bio, čini mi se još nervozniji, parafrazirat ću ga jer čovjek više komunicira govorom tijela nego li verbalno. Odgovorio mi je dobit ćete ovo (očima pokazujući na ispis radnog naloga) ili tako nekako. Pitao me je kako ću platiti pa sam odgovorio u gotovini i izvadio novčanik, onda mi je rekao, platit ćete na blagajni a ja Vam idem pripremiti auto. Otpratio me je do blagajne i na tome mu hvala i dao mi je pritom ključ od vozila. Čekao sam kraće vrijeme na blagajni, da se pojavi blagajnica, što je posve u redu i nemam problema s time, izvršio uplatu i kada sam se se okrenuo, g. Niessnera opet nije bilo. Onda sam izašao vani, zbunjeno se vrtio oko zgrade, pitao jednog djelatnika koji je naišao što sada, kako preuzeti auto. Kada sam ga pronašao sjeo sam u njega i odvezao se, ostavši uskraćen za odgovore. Npr. listajući radni nalog vidim da piše da su na automobilu montirane ljetne gume, a nisu jer sam još prije dva tjedna dao montirati zimske gume... Što je napravljeno, koji je servisni interval, preporuka za idući servis, sve je to izostalo. S poštovanjem, Marijan Bradanović, Osječka 74 E 51000 Rijeka

Service

MARIJAN B.
11/17/2024