Greška
Tekst općenito zadovoljstvo (verificirano): Saga kreće 25. veljače 2025. godine. Odlazim na prvi servis (zamjenu ulja) s novim autom - sve super i sve uredu do par dana poslije servisa kada mi se pali lampica i obavijest da je previše ulja u motoru (nakon izvršenog servis. Majstori!!). Uslijedili su dogovori, pregovori, isprike, popusti i sve moguće. Odlazim opet u servis i zbog njihove greške gubim radni dan na poslu i dan godišnjeg jer ipak imam 150km do njih. I sve je riješeno bez ikakvog papira i potvrde. Te je sve bilo uredu devet mjeseci.
Saga se nastavlja drugim servisom. Na drugi servis (zamjenu ulja) odlazim 10. studenog 2025. godine i vjerovali ili ne, nekoliko dana kasnije OPET se pali lampica i obavijest da je previše ulja u motoru. Iako sam prilikom dolaska i predaje auto napomenuo što se dogodilo prvi puta. Vidim da to nisu uvažili.
Zaključak: izbjegavati u širokom luku!!
Tekst SEAT: Lojalnost: Saga kreće 25. veljače 2025. godine. Odlazim na prvi servis (zamjenu ulja) s novim autom - sve super i sve uredu do par dana poslije servisa kada mi se pali lampica i obavijest da je previše ulja u motoru (nakon izvršenog servis. Majstori!!). Uslijedili su dogovori, pregovori, isprike, popusti i sve moguće. Odlazim opet u servis i zbog njihove greške gubim radni dan na poslu i dan godišnjeg jer ipak imam 150km do njih. I sve je riješeno bez ikakvog papira i potvrde. Te je sve bilo uredu devet mjeseci.
Saga se nastavlja drugim servisom. Na drugi servis (zamjenu ulja) odlazim 10. studenog 2025. godine i vjerovali ili ne, nekoliko dana kasnije OPET se pali lampica i obavijest da je previše ulja u motoru. Iako sam prilikom dolaska i predaje auto napomenuo što se dogodilo prvi puta. Vidim da to nisu uvažili.
Zaključak: izbjegavati u širokom luku!!
Popravak otprve: Saga kreće 25. veljače 2025. godine. Odlazim na prvi servis (zamjenu ulja) s novim autom - sve super i sve uredu do par dana poslije servisa kada mi se pali lampica i obavijest da je previše ulja u motoru (nakon izvršenog servis. Majstori!!). Uslijedili su dogovori, pregovori, isprike, popusti i sve moguće. Odlazim opet u servis i zbog njihove greške gubim radni dan na poslu i dan godišnjeg jer ipak imam 150km do njih. I sve je riješeno bez ikakvog papira i potvrde. Te je sve bilo uredu devet mjeseci.
Saga se nastavlja drugim servisom. Na drugi servis (zamjenu ulja) odlazim 10. studenog 2025. godine i vjerovali ili ne, nekoliko dana kasnije OPET se pali lampica i obavijest da je previše ulja u motoru. Iako sam prilikom dolaska i predaje auto napomenuo što se dogodilo prvi puta. Vidim da to nisu uvažili.
Zaključak: izbjegavati u širokom luku!!