car.advisor Home
Logo Porsche Zagreb Jankomir

Porsche Zagreb Jankomir

4.5
90%

Velimira Škorpika 23

10090 Zagreb


Volkswagen

Prodaja

Servis

Audi

Prodaja

Servis

SEAT

Prodaja

Servis

ŠKODA

Servis

Volkswagen Gospodarska vozila

Prodaja

Servis

CUPRA

Prodaja

Servis

Das WeltAuto

Das WeltAuto

Ocjene

 

(1485)

 

(163)

 

(70)

 

(50)

 

(106)

5
Volkswagen

Najbolja ocjena super

Tekst općenito zadovoljstvo (verificirano): Profesionalno obavljen inspekcijski servis

Service

DUBRAVKA O.
12/1/2025
1
SEAT

Nedovoljno

Tekst općenito zadovoljstvo (verificirano): Poštovani, dana 21.11.2025 godine je bio moj treći dolazak u Vaš ovlašteni servis od 09.09.2025. godine kada je izvršen redovan servis s zamjenom diskova koji su se potrošili na cca 30.000 km + ostalo + tada je zatraženo i zamjensko vozilo koje je uredno i plaćeno... "Treći servis/intervencija" s Vaše strane od 21.11.2025. godine je zbog neispravne kamere koja se je prestala uključivati kada se vozilo kreće unatrag. Obzirom da od 09.09.2025. godine dolazim već treći puta (dva puta zbog neispravnih funkcionalnosti vozila), najljubaznije sam ***** zamolio putem elektroničke pošte (*****) da kod trećeg dolaska (21.11.2025.) razmotrite opciju besplatne zamjene guma i zamjenskog vozila (isto ili bolje) dok traje popravak, kao naknada za vožnju bez mogućnosti korištenja kamere još od 02.11.2025. godine, i kao naknada što u tako kratkom periodu moram čak dva puta dolaziti zbog neispravnih funkcionalnosti. Uzimam godišnji odmor, gubim radni dan, što nikako nije u skladu s mojim očekivanjima. Nažalost odgovora nije bilo, a kada sam stigao na servis usmeni odgovor je bio negativan, uz obrazloženje da Vi niste krivi zbog neispravnih funkcionalnosti na vozilu već proizvođa***** izjava me je dodatno šokirala. Ja sam Vama platio vozilo (ne proizvođaču), Vi ste mi dali jamstvo i s Vama imamo ugovor (ne s proizvođačem). Naime ovdje se uopće ne radi o novcima već o doživljaju kako vi uvažavate svoje kupce. Moj prijedlog je bio simbolički (u najmanju ruku sam očekivao neki prijedlog/ispriku s Vaše strane). Isto tako sam Vašeg djelatnika zamolio da mi dostavi pisani trag što se je sve na vozilu radilo (do danas 01.12.2025. godine pisani trag nisam zaprimio). Tekst SEAT: Lojalnost: Opisano, komentar pod kategorijom OPĆENITO ZADOVOLJSTVO.

Reparatur

JOSIP S.
12/1/2025
5
Volkswagen

T-roc 2.0 tdi

Pristupačnost, točnost i uslužnost

Fahrzeugkauf

FRAN G.
12/1/2025
1
SEAT

Greška

Tekst općenito zadovoljstvo (verificirano): Saga kreće 25. veljače 2025. godine. Odlazim na prvi servis (zamjenu ulja) s novim autom - sve super i sve uredu do par dana poslije servisa kada mi se pali lampica i obavijest da je previše ulja u motoru (nakon izvršenog servis. Majstori!!). Uslijedili su dogovori, pregovori, isprike, popusti i sve moguće. Odlazim opet u servis i zbog njihove greške gubim radni dan na poslu i dan godišnjeg jer ipak imam 150km do njih. I sve je riješeno bez ikakvog papira i potvrde. Te je sve bilo uredu devet mjeseci. Saga se nastavlja drugim servisom. Na drugi servis (zamjenu ulja) odlazim 10. studenog 2025. godine i vjerovali ili ne, nekoliko dana kasnije OPET se pali lampica i obavijest da je previše ulja u motoru. Iako sam prilikom dolaska i predaje auto napomenuo što se dogodilo prvi puta. Vidim da to nisu uvažili. Zaključak: izbjegavati u širokom luku!! Tekst SEAT: Lojalnost: Saga kreće 25. veljače 2025. godine. Odlazim na prvi servis (zamjenu ulja) s novim autom - sve super i sve uredu do par dana poslije servisa kada mi se pali lampica i obavijest da je previše ulja u motoru (nakon izvršenog servis. Majstori!!). Uslijedili su dogovori, pregovori, isprike, popusti i sve moguće. Odlazim opet u servis i zbog njihove greške gubim radni dan na poslu i dan godišnjeg jer ipak imam 150km do njih. I sve je riješeno bez ikakvog papira i potvrde. Te je sve bilo uredu devet mjeseci. Saga se nastavlja drugim servisom. Na drugi servis (zamjenu ulja) odlazim 10. studenog 2025. godine i vjerovali ili ne, nekoliko dana kasnije OPET se pali lampica i obavijest da je previše ulja u motoru. Iako sam prilikom dolaska i predaje auto napomenuo što se dogodilo prvi puta. Vidim da to nisu uvažili. Zaključak: izbjegavati u širokom luku!! Popravak otprve: Saga kreće 25. veljače 2025. godine. Odlazim na prvi servis (zamjenu ulja) s novim autom - sve super i sve uredu do par dana poslije servisa kada mi se pali lampica i obavijest da je previše ulja u motoru (nakon izvršenog servis. Majstori!!). Uslijedili su dogovori, pregovori, isprike, popusti i sve moguće. Odlazim opet u servis i zbog njihove greške gubim radni dan na poslu i dan godišnjeg jer ipak imam 150km do njih. I sve je riješeno bez ikakvog papira i potvrde. Te je sve bilo uredu devet mjeseci. Saga se nastavlja drugim servisom. Na drugi servis (zamjenu ulja) odlazim 10. studenog 2025. godine i vjerovali ili ne, nekoliko dana kasnije OPET se pali lampica i obavijest da je previše ulja u motoru. Iako sam prilikom dolaska i predaje auto napomenuo što se dogodilo prvi puta. Vidim da to nisu uvažili. Zaključak: izbjegavati u širokom luku!!

Service

LUCIJA M.
11/30/2025
5
Volkswagen

Iznimno zadovoljan

U cijelom procesu kupnje vozila djelatnik ***** iz vw prodaje je vrhunski i kvalitetno odradio svoj dio posla i više od toga i moja svaka preporuka . Hvala ***** si mi kupnju auta učinio jednostavnim.

Fahrzeugkauf

DENIS B.
11/28/2025
3
CUPRA

Redovni servis na vozilu

Klasičan redovni servis s izmjenom kočionih pločica.

Service

Tvrtka M.
11/26/2025
1
Audi

Na putu prema dolje

Tekst općenito zadovoljstvo (verificirano): Dno dna. Tekst Kvaliteta popravka: Vozilo je naručeno na servis prije više od dva tjedna. Svrha posjeta je bio redoviti inspekcijski servis u sklopu kojega je na vozilu bilo potrebno zamijeniti sve kočione pločice i stražnje diskove. Vozilo je zaprimljeno na servis u 8:00. U 16:00 sam zaprimio poziv u kojem mi je rečeno da na vozilu odrađen samo inspekcijski servis, ali da se "nije stiglo" zamijeniti diskove i pločice te da će za taj zahvat biti potrebno doći ponovno za tjedan dana. Sa izrazitom teškoćom pronalazim riječi kojima bih opisao ovu vrstu nesposobnosti organizacije posla. Kako je moguće da jednu toliko TRIVIJALNU servisnu radnju nije moguće odraditi u sklopu unaprijed dogovorenog servisa kroz jedan CIJELI radni dan? Da sam vozilo ostavio prekoputa kod blagajnica u LIDL-u posao bi bio odrađen do ručka. Ovakvo neodgovorno odnošenje prema vremenu klijenata je ispod svake razine. Zar mislite da mi se dolazi ponovno i gubi vrijeme na prijeme i predavanje vozila te ponovno plaća zamjensko vozilo?! Vaš sam redoviti klijent skoro 10 godina. Vaša usluga je nekada bila izvrsna, a ono u što ste se pretvorili je HOROR. Ljetos sam imao još gore iskustvo kada je na vozilu bilo potrebno otkloniti buku iz prednjeg ovjesa. Servisni savjetnik se samnom provozao u vozilu i sam čuo o kojoj se buci radi. Krajem istog dana mi je javljeno da je problem riješen, ali već nakon par metara vožnje sam ustanovio da se buka i dalje čuje. Dakle nasumičnim odabirom je na vozilu zamijenjeno i naplaćeno 2.000,00 EUR dijelova bez da se itko udostojao provjeriti da li uklonjen problem zbog kojega je vozilo na servisu... Nitko se nije sjetio odraditi niti probnu vožnju. Vozilo je ostalo u servisu još tjedan dana. Na kraju je problem bio u dijelovima koji koštaju desetinu cijene ukupnih radova, a bespotrebno zamijenjeno 90%... Dakle to je kao da vam zubar ide popravljati umnjak pa da bi došao do njega počupa sve ostale zube i naplati postavljanje umjetnih. SRAMOTA!

Service

NIKOLA G.
11/26/2025
5
SEAT

Promjena guma Cupra Terramar

Odlična usluga, auto je bio čist i uredan poslije izvršenih radova.

Räderwechsel

Tvrtka L.
11/26/2025
5
ŠKODA

Zadovoljan i uvijek u skladu sa očekivanjima.

Tekst općenito zadovoljstvo (verificirano): Poštovanje dogovorenog termina preuzimanja vozila. Tekst ŠKODA SERVIS QZ Prijedlozi za poboljšanje: Dugački termini za servis.

Service

PATRIK S.
11/26/2025
1
Audi

Uzas...

Tekst Organizacija: Napravili su stetu na vozilu, naplatili su reklamaciju, nisu otklonili stetu te pokusali naplatiti daljnje popravke Tekst Kvaliteta popravka: Odbili odraditi radove unutar reklamacije, tvrde da steta nije nastala kod njih iako diagnosticki sustav jasno kaze da je, pokusavali naplatiti popravak. Tekst Briga o kupcu: Nisu komunicirali da ce naplatiti reklamaciju, nisu obavjestili o statusu, komunikacija opcenito ispod svih standarda

Reparatur

DANIEL K.
11/26/2025
5
SEAT

Brzina i uslužnost

Brzo naručivanje, brza isporuka, odlična usluga

Räderwechsel

JASMINA Š.
11/26/2025
5
SEAT

Panić

Brzo i lako za dogovoriti

Service

ANA-MARIJA C.
11/26/2025